16 februari 2010

På SR P4 Norrköping med programledare Lisa Tilling.

På resande fot. I musikens tjänst.
Promotionturnén startade i morse i Västerås med direktsänd livespelning i SR P4 Västmanland. Det var också världspremiär för mig som gitarrist i offentligheten.
Ja, jag kompade mig själv för första gången inför publik. Ja, jag var nervös. Och ja, det gick fint och det kändes otroligt bra efteråt!
Sen följde i rask takt två P4-spelningar till, i Eskilstuna och Norrköping, och en tidningsintervju med Norrköpings Tidningar och så avslutade vi med ett radioframträdande till, på Hitz FM i Tranås.
Allt gick bra och alla jag mötte - producenter, proramledare, journalist, fotograf - var fantastiskt trevliga och glada.
Sen åkte vi till Jönköping och checkade in på hotellet...och då kände jag hur trött jag var! En promenad gjorde gott för livsandarna och när jag ätit lite kändes det ännu bättre. Men jag är trött - det blir en tidig kväll.
I morgon: Radio i Jönköping, Borås, Göteborg och Uddevalla.

Inga kommentarer: