14 oktober 2008

Nu har jag skrotat ännu en idé om tema och albumtitel. Det blir inte Gränser.
Det blir Vem som helst. Alltså som titel. Och som idé också, iofs - det allmängiltiga. Även om det är mina upplevelser och erfarenheter och tankar, så kan det handla om vem som helst.
Har börjat fundera på omslag, både till Snöänglar och till albumet. Jag vet att jag sa förra gången att jag skulle lägga ut det nästa gång, men sen dess har jag tänkt om. Jag gör det själv den här gången också. För när jag vet hur jag vill ha det, och faktiskt kan göra det själv - varför ska jag be någon annan? Däremot har jag redan frågat Jonas Norén om han vill ta bilderna, det gjorde jag redan nu i vintras när jag såg hur fina bilder ha tagit till Marias album och affischerna till hennes show.

Och så ny hemsida...

Inga kommentarer: