25 november 2008

Nu är allt förberett för singelns materialiserande. Det enda som saknas är själva ljudet. Vet att Gunnar i denna stund sitter och mixar - väntar bara på att han ska ringa och säga att det är klart så jag kan åka och hämta mastern fvb till DinCD som ska bränna och trycka label och packa i plastfickor. Så postar jag allt till Westin Promotion så fort som möjligt.
Pratade med Rickard idag. Singeln skickas ut i nästa vecka. Ska skriva underlag till releaseblad och maila det inom ett par dagar. Tid för albumrelease spikades preliminärt - vecka 12 eller 13 blir det. Ska bestämma definitivt inom ett par veckor.

Jag hade ju en idé om att eventuellt ta lite bilder när snön kom. Men vi är lite osynkade när det gäller luckor i kalendern, Jonas och jag, så det verkar spricka. Rickard tyckte inte att vi behövde ha med några snöbilder i albumet eftersom det släpps så pass sent på vintersäsongen. Jag släpper den idén.

Det ska bli en rekordvarm vinter står det i tidningen. Jag passade på att ta en bild på vår lilla gård i går kväll - vem vet, det kanske blir den enda snön vi får se här den här vintern...

Inga kommentarer: