28 oktober 2008

Nu har vi varit och spelat in flygel. Vi gjorde fem låtar: Tid, Snöänglar, Morgon, En ängels tålamod och så den nya En öppen dörr. Både Per och Gunnar gillade den och det var ju roligt. Själv är jag alltså jättekär i den, men det är jag ju iofs alltid i nya låtar. Vi fick till ett jättefint flygelljud. Min sång låter inte alls lika bra, men eftersom det bara är stödsång så får jag stå ut med det. Jag lägger ju ny sång sen. Och då ska det låta bättre.
Egentligen är jag löjlig som nojar så över sången efter alla dessa år, jag kunde gott vara lite snällare mot mig själv. Men självkänslan och självförtroendet är inte alltid på topp. Jag får helt enkelt acceptera att jag reagerar så idag. Och så ändra mig om jag tycker att jag behöver det.

På fredag åker jag till Särö. Längtar.

Inga kommentarer: