31 augusti 2008

Jag vet inte vad som är värst, tröttheten eller deppigheten. Jag är helt slut. Så har det varit ett bra tag nu, i alla fall i en månads tid. Beror nog på att jag knappt varit ledig i sommar förutom de där två veckorna på Antiparos. Jag orkar ingenting, vill ingenting, vet inte vad som ska hända eller vad jag ska göra.
Vänder och vrider på det mesta. Funderar på om jag ska sluta sjunga. Skivan får jag hur som helst skjuta upp. Känner ingen lust alls.
Det har varit extremt mycket arbete på sista tiden. Och det är inte slut än, om två veckor är det dags för Nordisk Visfestival. Måste orka.

Men jag känner igen det här. Om jag inte passar mig kan det sluta lika illa som hösten 2001, och det vill jag absolut inte! Så jag behöver göra något konkret. Vara ledig. Nu.

Inga kommentarer: