21 november 2008

Nu har jag lagt sången på Snöänglar. Det gick ganska bra, vi höll på i ett par timmar och testade olika varianter. Det är ingen lätt låt! Det är en underbar berättelse men det gäller verkligen att fånga lyssnarnas intresse med en gång. Jag hittade ett förhållningsätt till slut, hoppas bara det är rätt.

Nej, det var inte den här jag sjöng i. Men den är så snygg så den får vara med ändå.

Vi la på lite klockspel också. På tisdag ska den mixas och mastras och sedan ska mastern iväg och bli till en massa singlar som ska skickas ut i början av december. Genom en kompis till Gunnar har jag fått ett bra pris.
Nu funderar jag på hur jag ska göra, om jag ska förpacka den i ett juligt omslag eller bara skicka den i vanlig plastficka. Lite är det en fråga om hur mycket tid jag har till mitt förfogande. Kommer kanske att behöva hjälp.

Å, härligt med helg! Gick till Hötorget och köpte tulpaner på hemvägen. Sen promenerade jag hela vägen till Söder. Kallt. Men skönt ändå. Känns som om det är snö på gång.

Inga kommentarer: