3 november 2008

Hemma från Särö...i ett lyckorus fortfarande.
Jag sjöng mina två nyaste låtar - Tid och En öppen dörr när vi satt några stycken och spelade tillsammans på lördagseftermiddagen. Det var roligt att göra det, och jag fixade faktiskt att kompa mig själv någorlunda. Våren funkade också. Överhuvudtaget spelade jag en hel del gitarr under helgen, det var kul och det gick hyfsat att hänga med även när andra spelade. Ibland gjorde jag det väldigt tyst förstås, så att det inte skulle märkas så mycket när jag spelade fel. Men jag märker att jag blivit säkrare, och det är jättekul. Vem vet, så småningom kanske jag vågar göra det offentligt. Spela gitarr alltså.
Men Snöänglar fick Liv kompa mig på, när jag sjöng min svenska text för Ivan. Det var ju hans idé från början att jag skulle göra låten på svenska, så det var extra kul att få sjunga den för honom nu (jag gjorde det iofs redan förra året, men han påstår att han var så full att han inte kommer ihåg det). Han fick mig i alla falla att lova att skicka honom en singel när den blir klar. Så klart jag gör.

Inga kommentarer: